​​تکنوتال

۰

شرایط و قوانین بازگرداندن کالا

ضمن تشکر از خرید شما از فروشگاه تکنوتال، مطالعه دقیق این صفحه مزید امتنان خواهد بود.
 
همه تلاش ما در تکنوتال این است که کالای خریداری شده در شرایط مطلوب به دست شما برسد، با این وجود ممکن است پس از خرید، به هر دلیلی تصمیم به باز گرداندن کالا بگیرید. ما این امکان را برای شما درنظر گرفته ایم، لذا موارد ذیل جهت شفاف سازی و افزایش آگاهی شما مشتریان عزیز نسبت به شرایط و قوانین فروشگاه درج گردیده است.
 
مرجوع نمودن کالا تحت سه حالت اصلی قابل بررسی می باشد:

نکات مهم

الف) عدم تطابق قطعات با نمونه خریداری شده​​​​​​​

در صورتیکه قطعات ارسالی برای شما با قطعاتی که سفارش داده اید مطابقت ندارند، با در نظر گرفتن موارد زیر امکان مرجوع کردن قطعات وجود خواهد داشت.

  • ​​​​​​​این قطعات صرفا می بایست به صورت وکیوم و عینا مشابه آنچه به دست مشتری رسیده باشند (از حالت پلمپ خود خارج نشده باشند) و هیچ تغییری در ظاهر و بسته بندی آنها اتفاق نیفتاده باشد (به هیچ عنوان استفاده نشده باشند).
  • حداکثر ظرف مدت زمان تعیین شده پس از رسیدن سفارش به دست مشتری در ابتدا با پشتیبانی فروشگاه تماس حاصل فرموده و سپس با توجه به راهنمایی های همکاران، اقدام به ارسال قطعات نمایید. پس از رسیدن قطعات به فروشگاه، کارشناسان فنی قطعات را از لحاظ صحت و سلامت مورد بررسی قرار داده و در صورت تایید، شرایط تعویض کالا و یا عودت مبلغ به شما اطلاع داده خواهد شد.

ب) عدم انتخاب صحیح از سمت مشتری​​​​​​​

در صورتیکه مشتریان محترم در سفارش خود به هر دلیلی دچار اشتباه شده باشند، با در نظر گرفتن موارد زیر امکان مرجوع کردن قطعات وجود خواهد داشت.

1- قطعات الکترونیکی، غیر الکترونیکی و غیر برشی

  • این قطعات صرفا می بایست به صورت وکیوم و عینا مشابه آنچه به دست مشتری رسیده باشند (از حالت پلمپ خود خارج نشده باشند) و هیچ تغییری در ظاهر و بسته بندی آنها اتفاق نیفتاده باشد (به هیچ عنوان استفاده نشده باشند).
  • حداکثر ظرف مدت زمان تعیین شده پس از رسیدن سفارش به دست مشتری در ابتدا با پشتیبانی فروشگاه تماس حاصل فرموده و سپس با توجه به راهنمایی های همکاران، اقدام به ارسال قطعات نمایید. پس از رسیدن قطعات به فروشگاه، کارشناسان فنی قطعات را از لحاظ صحت و سلامت مورد بررسی قرار داده و در صورت تایید، شرایط تعویض کالا و یا عودت مبلغ به شما اطلاع داده خواهد شد.

​​​​​​​
2- قطعات برشی

  • شامل شفت، پروفیل، ریل، بال اسکرو، لید اسکرو، مواد خام (آلومینیوم، آهن، و …)، تسمه ها، سیم، کابل، وارنیش، دنده شانه ای، لوله و شلنگ های پنوماتیک و … به هیچ عنوان قابلیت مرجوعی، تعویض و یا عودت مبلغ را نخواهند داشت.

ج) نقص ظاهری و فنی

در صورتیکه قطعات ارسالی برای شما دچار نقص فنی و معیوبیت ظاهری هستند با در نظر گرفتن موارد زیر اقدام به هماهنگی های لازم جهت مرجوع و تعویض آنها نمایید.

1- قطعات الکترونیکی، غیر الکترونیکی و غیر برشی

  • اگر قطعات ارسال شده برای شما دارای نقص فنی هستند لطفا بدون تغییر در محصول و تجهیزات مربوطه، حداکثر ظرف مدت زمان تعیین شده پس از رسیدن سفارش به دست مشتری در ابتدا با پشتیبانی فروشگاه تماس حاصل فرموده و سپس با توجه به راهنمایی های همکاران اقدام به ارسال قطعات نمایید (کالا را به همراه نامه ای شامل اطلاعات تماس و توضیح نقص، جهت تست و بررسی به فروشگاه ارسال نمایید). در صورت وجود مشکل ذاتی، به شرط آنکه دستگاه صدمه دیگری ندیده و یا تغییر فیزیکی (تعمیر و یا استفاده غیر اصولی و ناصحیح) در آن انجام نشده باشد، قابل تعویض خواهد بود. در غیر این صورت مسئولیتی بر عهده فروشگاه نخواهد بود.

 
2- قطعات برشی

  • شامل شفت، پروفیل، ریل، بال اسکرو، لید اسکرو، مواد خام (آلومینیوم، آهن، و …)، تسمه ها، سیم، کابل، وارنیش، دنده شانه ای، لوله و شلنگ های پنوماتیک و … به صورت ذاتی و یا در هنگام عملیات برش و حمل و نقل دارای خط و خش های سطحی هستند، این موارد در صورتیکه خللی در عملکرد فنی آنها نداشته باشد شامل نقض فنی نخواهند بود و قابل مرجوع شدن نیستند. قطعات ارسالی برای مشتریان در کمال دقت و با رعایت نکات فنی مربوط به هر قطعه بسته بندی و ارسال می شوند، بنابراین در صورتیکه قطعات دچار نقص ظاهری اعم از خمش، شکستگی و … هستند، مراتب را بلافاصله به فروشگاه اطلاع دهید تا در صورت نیاز مستندات ارسالی اعم از تصویر بسته و نحوه ی بسته بندی قطعات شما بررسی شده و در صورتیکه اشتباه و نقص از طرف فروشگاه بوده باشد، نحوه ی عودت کالا به اطلاع شما خواهدرسید و در غیر اینصورت بر عهده مشتری خواهد بود.

نکات مهم

  • مدت زمان بررسی و تطبیق کالاهای موجود در رسید با اقلام دریافتی در بسته، تنها 48 ساعت می باشد. در صورت وجود هرگونه مشکل باید با پشتیبانی تماس بگیرید تا در اسرع وقت رسیدگی های لازم به عمل آید. بدیهی است بعد از زمان تعیین شده، فروشگاه مسئولیتی در این مورد نخواهد داشت.
 
  • خارج از مدت زمان ذکر شده و بدون هماهنگی با پشتیبانی، هیچ قطعه ای مرجوع نخواهد شد و در صورت ارسال بدون هماهنگی، قابلیت پیگیری وجود نخواهد داشت و تمامی عواقب ارسال این قطعات بر عهده مشتری خواهد بود.
 
  • هزینه ارسال کالا به فروشگاه بر عهده فرستنده بوده و بسته ها می بایست از طریق پست ارسال گردند. در صورت تایید کارشناسان، کالای تعویض و یا تعمیر شده با هزینه فروشگاه ارسال می گردد. در مواردی که کالا دارای مشکل ذاتی نبوده باشد (کاربر قادر به استفاده درست از دستگاه نبوده باشد)، هزینه ارسال مجدد از کاربر دریافت و سپس کالا برگشت داده خواهد شد.
تماس با پشتیبانی

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش